ETEM Logo
ETEM Logo
Закрити

КАР'ЄРА

Постійне розширення діяльності компанії, у поєднанні з її міжнародною присутністю і технологічними інноваціями, потребує залучення талановитих співробітників з творчим натхненням, інноваційними підходами та орієнтацією на досягнення мети, що мають досвід роботи в алюмінієвій галузі.

Ми шукаємо робітників, сповнених ентузіазмом, які будуть повністю віддаватись тому, що вони роблять, які цінують порядність, характер і звичаї.

Якщо Ви вважаєте, що Ви достатньо кваліфіковані, щоб приєднатися до нашої команди, звертайтеся до нас, ввівши свої дані у форму нижче.

Ми будемо раді зустрічі з Вами!

*ЕТЕМ Вас інформує, що частина добровільно наданих Вами за цим оголошенням даних є персональними даними і підпадає під спеціальний режим захисту, згідно Регламенту 2016/679 і Закону Про захист персональних даних. Надані Вами персональні дані будуть оброблятися для досягнення дозволених законом цілей, пов'язаних з цим оголошенням, а також для реалізації законних інтересів адміністратора персональних даних. ЕТЕМ обробляє, зберігає і використовує добровільно надані Вами персональні дані у встановлені законом терміни, гарантуючи їх безпеку і збереження таємниці. Ми повідомляємо Вам і Ви погоджуєтесь з тим, що ЕТЕМ надаватиме персональні дані державним органам та установам або третім особам в разi необхiдності, вiдповiдно до закону, або при реалізації Ваших прав і законних інтересів, як учасника відбору, та в разі можливого майбутнього укладення трудових угод. Відповідно до внутрішніх правил ЕТЕМ, Ви маєте право на доступ і право на виправлення Ваших персональних даних, право на видалення, а також маєте право заперечувати проти обробки, надання та розкриття Ваших персональних даних для цілей, що вiдрiзняються вiд зазначених тут.

ВІДКРИТІ ПОЗИЦІЇ

Customer Service

Customer Service Specialist Sofia

Customer Service Specialist

Sofia

We are looking for a qualified candidate to join the Sofia facilities as a Customer Service Specialist.

 Requirements:

- University degree;
- At least 1 year of customer service experience;
- Good communication and organizational skills, able to work in a team environment;
- Excellent attention to detail and accuracy, ability to multi-task;
- Ability to work under pressure and to deadlines;
- Energetic, ambitious and result-oriented person;
- Good command of English is a must;
- A second foreign language would be an advantage,
- Preferably French – B2;
- Knowledge of SAP will be considered as a plus;

The purpose of the position is the complete support of the domestic and export sales teams.

Key responsibilities:

- Records and processes orders received by mail, and/or through personal customer contact in the system;
- Serves as a communication link between customer and sales staff to assure responsiveness;
- Tracks order activity and alerting appropriate staff of any potential delivery problems;
- Coordinate different departments to achieve the desired customer service level;
Develops and maintains a vast knowledge of the products and services being offered;
- Prepares documents and reports for future reference;
- Analyzes complaints from customers and provides adequate resolutions;
- Conduct surveys regarding products, services, and customer service experiences;
- Communicates customer feedback to various teams—including technical and marketing departments, in order to improve the overall customer experience;

Apply now

Адміністрація

Assistant Accountant Magoula, Greece

Assistant Accountant

Magoula, Greece

We are looking for an Assistant Accountant to join our facilities, located in Magoula, Greece.

Key responsibilities

  • Perform Bank, Vendors and G/L accounts reconciliations;
  • Handle of Fixed Assets Register;
  • Prepare accruals and provisions;
  • Cash flow report;
  • Petty cash postings;
  • Run payment proposals;
  • Support month-end and year-end closing process.

Skills and qualification

  • Bachelor degree in Accounting, Finance or relevant;
  • At least 3 years of professional experience in an accounting department;
  • Experience with general ledger functions and month-end / year-end closing process;
  • Good knowledge of IFRS, the Hellenic accounting standard and Greek tax legislation;
  • Excellent command of English, both written and oral;
  • Excellent knowledge of Microsoft Office Suite;
  • Accuracy and attention to detail;
  • Knowledge of SAP will be considered an asset.

What we offer

  • Competitive remuneration package;
  • Continuous training;
  • Opportunities for development in a dynamic and growing international group;
  • A long-term career with a well-established and highly rated company.
Apply now
Job application form

* Поля, позначенi зiрочкою, е обов'язковими ВІДПРАВИТИ
Your message was sent successfully!